lördag 21 december 2013

Bones

Bones


klicka på bilden för att se vart allt kommer ifrån

Åh vad jag önskar att jag hade detta i min garderob. Jag hade cardigans tröjan innan faktiskt.
Men jag råkade ha just den på mig en dag då jag bestämde mig för att jag inte ville leva längre
och den klipptes i delar medans jag försökte rymma och ta mig därifrån. Så kan det gå och 
jag får väl skylla mig själv. Känns så dumt att köpa en ny också, det känns fel och jag kan inte
klicka hem den liksom. Något stoppar mig


4 kommentarer:

  1. svar: ja, man blir irriterad på idioter som inte förstår att sjukdomar kan vara psykiska med <3

    SvaraRadera
  2. Jag har brist på idéer vem jag ska rita av... :/ har du något förslag? ^______^

    SvaraRadera
  3. sv: Tack finis <3
    Jag vet, men det går inte nu före jul. Inte om jag riskerar att bli inlagd iallafall, jag vill bara ha nån jävla medicin som hjälper.
    Men jag ska ta mig till stallet nu iallafall och hoppas på att ingen annan är där så jag kan mysa med hästen i lugn och ro. Kanske blir det lite lite lättare då.

    SvaraRadera
  4. Hur försökte du ta livet av dig?

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram