lördag 21 december 2013

Dagen

Jag har ansträngt mig,bakat, slagit in paket och blivit arg på mig själv för att jag är så dålig på allt.
Har skrattat för att glömma bort ångesten där inne men ändå så vill jag bara släppa fram alla tårar
där inne nu. Jag har hållt i en kniv och velat använda den på fel sätt, jag har tänkt tankar man inte
får tänka. Det börjar bli jobbigt ska ni veta, att låtsas. Imorgon vet jag inte om jag orkar låtsas,
igen.

3 saker jag gjort idag:
♥ Bakat
♥ Sett Dr Who
♥ Gråtit

3 saker jag inte gjort idag:
♥ Ätit lunch
♥ Duschat (fast jag borde..)
♥ Gått ut

1 kommentar:

  1. Åh, det låter som att du har varit helt otroligt jättebra idag ju! Du är så himla bra och stark <3

    sv: Tack finaste <3
    Jag försökte säga att jag inte har valt det och frågade om hon skulle vara lika om jag hade cancer, men hon fattar ändå inte.
    Tack för att du finns

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram