onsdag 4 december 2013

Kollar på:


























Försöker hålla all ångest borta, så igår kväll/natt kollade jag på Eva & Adam.
Nostalgi på hög nivå, älskar verkligen Eva & Adam! Idag ska jag inte göra någonting faktiskt.
Ska i alla fall försöka komma ut lite, känns som jag kan behöva det verkligen. Annars kommer
det väl bli så att jag inte tar ett steg utomhus innan fredag och det är väl inte så bra egentligen.

Ska också äta kött idag för sista gången innan jul för jag tyckte att det kunde vara ja bra, och så
tycker jag faktiskt otroligt synd om djuren som blir slaktade. För man hör så mycket skit
och det gör så ont i hjärtat, dessutom är det inte bra för miljön heller så. Två flugor i en
smäll eller vad man brukar säga.

En av våra hästar blev ju ''slaktade'' eller ja, han blev ju till sånt kött man äter och det gör
fortfarande ont i mig när jag tänker på det. Hur min mamma fick gå med in och hålla i honom
precis innan de sköt honom. Jag satt på skolbussen och började storgråta precis samma
minut som han dog. Det är läskigt för det var verkligen exakt samma minut som han slutade
andas. Finaste Kaprice.

1 kommentar:

  1. Åh, älskar Eva & Adam!
    Och håller med dig angående kött, men som det ser ut för mig måste jag börja äta det efter flera år utan... :/

    sv: Du är så himla underbar <3

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram