måndag 24 februari 2014

Vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar?

Som sagt, lite frånvarande. Borta, vilsen.
Skitdag idag, men så är det väl ibland. Bråk och jag följde aldrig med till BUP så fick höra lite
ord och saker som ekade fast i huvudet. Nu har jag precis kollat igenom gamla saker och
skrattat lite. Pappa hittade en gammal låt jag skrev, som han inte fick läsa. ''I look so happy
but I'm not, deep inside I'm sad and dark'' Ja men läs du hela den låten pappa.... och säg sen högt

- Det där var inte kul att läsa

Kan hända att jag rev sönder den bara för att han läste den och blev arg.

2 kommentarer:

  1. Usch, det är inte kul när någon (speciellt föräldrar) läser sådant de inte ska.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. önskar man hade blivit bemött med en kram istället för att bara få en sådan kommentar slängd på sig. kram.

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram