fredag 20 juni 2014

En lista på midsommarafton


jag gillar att stå i publikhavet med massa andra människor som är där för samma anledning som jag, att sitta på hästryggen och känna att allt man kämpat med bara sitter där det ska.

jag sjunger på en midsommarnattsdröm nästan hela tiden.

jag älskar min hund

jag är inte speciellt bra på att säga det jag vill få sagt, det blir mest en massa mummel som ingen riktigt förstår.

jag föredrar att kolla på serier och dricka te framför att gå på fester och träffa människor. 

jag tycker om att pussa Wincent på mulen.

jag är beroende av te och serier.

jag har på mig en randig tröja och leggings i skrivande stund.
 

jag dricker helst te 

jag lyssnar på Håkan Håkan Håkan dag ut och dag in

jag blir arg på rasister och människor som säger att feminister är manshatare. 

jag är rädd för att känna för mycket och att känna för lite.

jag önskar att alla människor fick må bra och slippa må dåligt.

jag är pinsamt dålig på att måla

jag är uppväxt i Åhus och Furuboda


Listan den hittade jag hos fina Sandra

1 kommentar:

  1. Åh, jag älskar listor, får jag "sno" den?
    Fast jag insåg att många av mina svar skulle bli väldigt lika dina haha

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram