tisdag 24 juni 2014

Vad vill ni läsa om?

Det ekar tomt här.
Vissa tankar kan man bara inte skriva ner, och vissa vill jag inte skriva
eller dela med mig av.
Bilderna blir aldrig bra, gör om gör rätt gånger tusen men blir aldrig nöjd.
Ger upp och stänger av datorn. Arg, på allt.
Och därför kanske det ekar tomt,
hjärnan hänger inte med och jag blir bara arg.
För jag vill verkligen skriva, jag vill fotografera och bli nöjd.

Men jag passar på att fråga nu när jag har noll inspiration,
Vad vill ni läsa om? Önskeinlägg? Bara önska på.

2 kommentarer:

  1. Känn inget krav att skriva, skriv bara om du vill och känner för det. Ingen kräver att du ska skriva massor hela tiden. Tycker din blogg är bra som den är. Kram bästa du <3

    SvaraRadera
  2. Du är så fin, och har så fint hår och fina kläder och allting, så fler outfit-bilder skulle vara kul! Och åh, vet inte, mer tips, du verkar ha så många bra tips och idéer också.
    Kram fina <3

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram