onsdag 16 juli 2014

Om Kiviks marknad

Igår var jag på Kiviks marknad. Åkte egentligen dit bara för att träffa Gudrun och bli medlem men vi hittade på lite mer saker än så. Men jag träffade Gudrun och fick kanelbullar av henne! Medlem blev jag också och så köpte jag den här tygkassen:

Och innan det så köpte jag te (för jag har ju inte tillräckligt med te vet ni )

Grön Skåne och Grön Yoghurt Citron. Har hunnit smaka på Skåne, och den var riktigt god! Åh vad jag älskar te. Sist men inte minst fyndade jag två såna här: (som inte är så lätt att få ett bra fotografi på)
Ja ni ser ju inte alls vad det är, men det är i alla fall en sjömanskrage! Två såna fick jag med mig för tjugo kronor styck. Inte helt dumt.

Och det var gårdagen det, fint men varmt. Idag händer ingenting. Jag gick upp vid 07:40 för att äta frukost och sen rida tidigt på morgonen. Mysigt. Inte långt kvar till Vedbände heller och då kan man inte sova tills klockan nio precis. Nu blir det jordgubbswraps ute på altanen, ha det fint!

2 kommentarer:

  1. Men neeeeej vad jag e avis!! så ballt. Vill också träffa Gudrun!

    SvaraRadera
  2. Åh, Gudrun, te, sjömanskrage och ridning. Fin tillvaro ^^

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram