tisdag 1 juli 2014

Tro och tvivel

En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig:

Denna bilden. Orkar inte haha

En bild på dig som är mer fördelaktig:
Sommaren 2012. Man ser väl egentligen inte så mycket, men jag tycker om den. (minus ena armen bara)

Vilken är din senaste googling:
Psykjunta, såg lite bilder på gaffa.se och ville se vad det var för mysig festival.

Vad står det i det senaste meddelandet du fick på Facebook: 
själv?



Vad köpte du senast? 
En tesil på ebay.

En bild från i somras: 
Vad skulle du vilja lära dig?
Att inte följa vissa impulser, fotografera bättre och redigera.

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
Svenska

Kan du åka skateboard? 
Nej verkligen inte haha!

Den bästa frukten är:
Ananas eller passionsfrukt!

Och den bästa grönsaken:

Broccoli <333

Den bästa osten:

Alltid parmesan.

Och den bästa gröten:
Äppelgröt.




Det grövsta brottet du har begått är:

var nära ''våld mot tjänsteman'' en gång, men (tack och lov!!!) poliserna anmälde aldrig mig.

En bild på förra årets bästa dag:















Håkan konserten i Malmö december 2013.

3 kommentarer:

  1. Kan du inte lägga upp bilder på dig som 5 6 7 8 osv? :3

    SvaraRadera
  2. Så otroligt söt!

    SvaraRadera
  3. Hej, vad otroligt givande att läsa din blogg!
    Btw, för mig har parmesan sedan länge haft mitt hjärta troget. Har du testat marinerad parmesan?
    You gotta love it, promise :)

    Sarah

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram