torsdag 28 augusti 2014

Ikväll är det vi som faller


De frågar frågor som de egentligen inte vill ha svaren på, de låtsas.
Precis som jag.
Frågor där svaren inte spelar någon roll för dem, och inte heller för mig.
Jag är på stället där alla ljuger, där vi är proffs på att spela spel med varandra.
Vi fuskar, vi luras och det finns ingen vinnare. Alla är förlorare här.
De frågar om jag hör röster men svaret är inte viktigt.
Är jag galen är frågan som de aldrig ställer och svaret de aldrig kommer få.
Kommer ni låta mig dö är frågan jag vill ha svar på, svaret är ja

för älskling
vi ska alla en gång dö

3 kommentarer:

  1. Du skriver så fint Johanna, även om det gör ont ont ont att läsa. Du är värd så mycket mer.

    SvaraRadera
  2. Fast du ska inte dö än på jättejättejättejättelänge <3

    SvaraRadera
  3. Du skriver så bra Johanna, du är bra! Och du ska inte dö än på väääldigt länge, för vi ska bli gamla och grå tillsammans och sen prata en massa roliga minnen, så det så. Jag älskar dig fina du. <3

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram