fredag 5 september 2014

Exploderar

Först; tack för alla otroligt fina kommentarer. Det värmer verkligen!





Jag gör inte så mycket om dagarna faktiskt, dricker te, kollar på serier. Har börjat kolla på Top Model och jag vet egentligen inte varför för jag tycker inte det är särskilt bra. Galet. Och så faktiskt har jag börjat gå på möten med Feministiskt initiativ Nordöstra Skåne. På lördag ska vi valkampanja och det känns så bra att det faktiskt finns några här där jag bor som har liknande åsikter som lilla jag. Så är ni i Kristianstad på lördag, kom och säg hej.

Annars hänger jag mest med den här krabaten. Hon ger mig den där blicken ganska ofta ''är det verkligen dags att gå upp nu?'' varje gång jag ska till köket och hämta te.

Då lägger hon sig såhär och tycker att jag ska klappa henne på magen innan jag går i alla fall. Och när jag kommer tillbaka några minuter senare sover hon lika djupt som innan jag gick. Gosigt.

5 kommentarer:

  1. tycker om din blogg så himla mycket <3

    SvaraRadera
  2. Åh tack för din kommentar :)
    Jo tyvärr tar det ALLDELES för lång tid för psykiatrin att ge hjälp. Va ju för sjuk fram tills för ungefär ett år sedan för att få gå i terapi.

    Jag tror på dig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. sv: jag håller med! det är skitkonstigt att de säger så och sen inte erbjuder något annat! jag fick ju i alla fall samtal med en skötare varje vecka, men ingen terapi liksom

    kramar

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram