fredag 3 februari 2017

och jag är så jävla ensam

Hur ska jag någonsin kunna lita på någon igen undrar jag. Efter allt det här.
Den jag litade mest på i hela världen bara lämnade mig sådär. En sekund på
ett meddelande och så var det vi hade slut. Och allt jag kan tänka på är allt
jag delat med mig av som känns så oklart och osäkert nu. Tänk om hon
berättar vidare. Det gör ont. Antagligen läser hon det här någon gång, jag
hoppas hon inte blir allt för arg på mig. Jag måste få skriva av mig. Det här
är min plats. Men det gör lika ont för det. Inga ord kan ta bort smärtan, saknaden.
Det finns bara två saker som kan ta bort det tillfälligt och en för alltid och det är inget bra. 
Men jag försöker hålla mig borta från dumheter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram