lördag 25 maj 2019

Pass me the salt

Så mycket har hänt sen sist. Just nu sitter jag tvångsinlagd på piva .
Jag vill gem, mer än något annat. Jag har totalt gett upp och sagt upp platsen på behandlingshemmet också. Så nu vet jag intr vad som händer egentligen. Får inte gå ut än och jag förstår verkligen inte.

I måndags/tisdags låg jag u respirator efter en överdos. Var nersövd och de försökte ta ut tabletterna på olika sätt men lyckades inte. Men som sagt överlevde jag. Blev prio 1 i ambulansen och de tig in mig på en gång i akutrummet för svåra olycksfall där var det säkert tio personer som höll på och pratade över huvudet på mig och tog kontroller. Sen sövde de mig på Iva och jag minns såklart inget förrän jag vaknade igen. Och sen blir det svart igen och jag försöker ställs mig upp på piva och gå därifrån men trillar ihop för jag inte kan stå på benen. Frågade fem gånger vart jag var men var fortfarande osäker. Nu är allt skit i alla fall. Och jag bara väntar på att ge upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram