onsdag 24 juli 2013

never seen the light of day

Jag orkade, jag gjorde det. Även om det faktiskt var ganska svårt,
och jobbigt, och jag helst bara ville ligga kvar i min säng, så tog jag mig upp,
gjorde mig i ordning och åkte iväg. Hälsade på min kompis nya hund Jack,
åt vindruvor drack Loka och kollade på Toy Story 3. Det låter så himla lugnt,
och det kanske det var, men jag blev helt utslagen, utmattad efter.
Det tar på mina krafter att göra minsta lilla just nu, jag är bara trött i hela kroppen.


Middagen idag gick jättebra, jag hade aptit för första gången på länge och kunde faktiskt
äta okej. Vissa dagar den senaste tiden har jag levt på flytande, soppa med nästan inga kalorier i,
och måltidsersättning (dricka) med choklad och banansmak, inte heller så mycket kalorier i det,
så jag har knappt fått i mig någonting vissa dagar. Vilket inte är bra alls. Men idag gick det bra,
och det är jag glad för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram