söndag 1 september 2013


  • Att lära sig att tycka om sig själv

  • Se på sitt liv och komma fram till vad som gör dig lycklig och om det finns något som tynger ner dig, och se om det går att göra en förändring

  • Att prata ut med någon om du behöver, en vän, familj vad som helst

  • Våga ta dom där stegen mot det friska, även om det gör ont, även om det är hemskt, gör det.

  • Komma ihåg att det är okej att känna, är okej att gråta, är okej att visa sig svag för andra för det är det som gör dig så himla stark

1 kommentar:

  1. Veckans blogg är nu utsedd (: In och kolla om det var just du som vann!

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram