- Att lära sig att tycka om sig själv
- Se på sitt liv och komma fram till vad som gör dig lycklig och om det finns något som tynger ner dig, och se om det går att göra en förändring
- Att prata ut med någon om du behöver, en vän, familj vad som helst
- Våga ta dom där stegen mot det friska, även om det gör ont, även om det är hemskt, gör det.
- Komma ihåg att det är okej att känna, är okej att gråta, är okej att visa sig svag för andra för det är det som gör dig så himla stark

Veckans blogg är nu utsedd (: In och kolla om det var just du som vann!
SvaraRadera