tisdag 3 december 2013

dom sa fort och jag sa långsamt































Jag fotograferade faktiskt inte så mycket under helgen, blev bara några få foton. Vår kamera är så dålig
så det går bara att få bra foton i bra ljus plus att man hela tiden måste ställa in fokuset manuellt vilket
är ganska så jobbigt. Men här har ni i alla fall de få jag tog.

 Mamma som äter lunch på fredagen, jag fick soppa som smakade diskvatten och passade på att fota,
sedan bilder ifrån gamla stan på lördagen, lite bilder från mysiga affärer och sen paradiset ben & jerry's.
Åt faktiskt ingen glass där dock, även fast jag verkligen älskar b&j. Inte okej..

Antagligen ligger jag i sängen nu och vägrar gå upp eftersom BUP är här, så passade på igår kväll att
fixa ihop det här,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram