torsdag 5 december 2013

Du är det finaste jag vet

Imorgon ser jag min hjälte igen, som jag har längtat till den dagen alltså. Han är verkligen det
finaste jag vet när allt annat här är falskt och fel. Senast jag såg honom var jag tillsammans med
min pojkvän och vi var på Peace & Love tillsammans, året var 2011. Helt sjukt att det gått så
lång tid sen jag såg honom. Finaste Håkan. Snart dansar jag runt där i publikhavet igen med
min sjömansskjorta och ett leende på läpparna, glansiga ögon utav glädjetårarna. Äntligen

3 kommentarer:

  1. Åh jag längtar så tills imorgon!

    SvaraRadera
  2. Hej

    Jag har en julkalender igång nu, med nya tävlingar varje dag fram till jul. det är inredning, smycken, makeup, barnkläder o leksaker om vartannat. Kanske hittar du en bra julklapp eller något till dig själv?

    Varje tävling pågår endast i 24 timmar - och jag har flera andra tävlingar igång (länkar finns på min startsida). Julkalendern finns här: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/annikas-julkalender.html

    Hoppas att du vill vara med!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas du får det HELT underbart, för det förtjänar du verkligen fantastiska fina du <3
    Bara glöm allt och var där och njut, du förtjänar det allra allra bästa! Kramar

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram