söndag 1 december 2013

Minusgrader rensar luften

Vad ska jag säga, det är tomt med ord i huvudet. Jag har aldrig mått såhär dåligt.
Det känns så hemskt och fruktansvärt. Känner mig så hemskt självmordsbenägen,
värre än vanligt trots att jag ändå tänker på självmord nästan hela tiden annars.
Ska försöka sysselsätta mig, skriva klart mitt brev till allra finaste Jennifer som jag
tycker så mycket om. Jag hade bestämt mig innan för att skriva ett mejl till min
gamla skolkurator ju, men jag tror att jag har ändrat mig. Eller jag vet inte, känns
inte rätt på något sätt

6 kommentarer:

  1. Ta inga impulsiva beslut, du klarar det här, du är stark <3

    SvaraRadera
  2. svar: det är väl snarare inte vården det är fel på, utan mig. Kram.

    SvaraRadera
  3. Var gärna med i min julkalender

    http://enplatsisolen.bloggplatsen.se/2013/12/01/10377623-lucka-1/#kommentarer

    SvaraRadera
  4. Det är jobbigt när mörkret kommer, men var stark, hitta styrkan i dom små sakerna!<3

    SvaraRadera
  5. Johanna du säger till mig jämt att det blir bättre, och även om det är svårt att tro på gäller det samma för dig. För du är otroligt stark! Du kommer klara det här!

    SvaraRadera
  6. Du skrev nåt så himla fint till mig häromdagen, du skrev "Man kanske måste falla isär för att kunna bli hel igen och leva det som kallas livet?"
    Jag vet att det är så jävla svårt, men försök tänka så. Och att det blir bättre, det måste bli bättre <3 Kämpa, du fixar detta!

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram