lördag 7 december 2013

Tycker så mycket om dig



Ja Håkan, jag tycker så mycket om dig. Du var mer än magisk igår, det var som att leva i ett
paradis hela kvällen. Tårarna som rann på kinderna av glädje, hela kvällen dansade jag och
sjöng. Du är det finaste jag vet när allt annat här är falskt och fel. Alla dina låtar betyder så
mycket och det du sa om mörkret, att det alltid väntar något bättre bakom hörnet, att man måste
stå ut och vänta på bättre tider. Jag ska försöka för din skull Håkan. Du är min hjälte

4 kommentarer:

  1. Vad önskar du dig mest i julklapp? :D

    SvaraRadera
  2. Jag ska på Håkans konsert ikväll! :D

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt att få läsa! Ta fasta på Håkans ord, han har säkert rätt. Stå ut och vänta, så kommer något bättre till dig. Det förtjänar du <3

    sv: Jag ska försöka, men det är så svårt och jag är så rädd. Både för vad som kan hända, och vad som inte händer, om jag berättar.

    SvaraRadera
  4. Gud vad häftigt att få se honom! :)

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram