lördag 18 januari 2014

Dag 17 & 18

17. Tipsa om vad du vill som har med film att göra




En av mina absoluta favoritfilmer sen flera år tillbaka. Såg den första gången typ
2009 och älskar den fortfarande lika mycket. Ett måste faktiskt!

18. Hiss & Diss - Filmer


♥ Roliga filmer - vem gillar inte filmer som får en att skratta liksom?
♥ Filmer med lite mindfuck 
♥ Sorgliga filmer - för jag ''gillar'' att gråta
♥ Filmer med bra musik ex; känn ingen sorg

• Filmer med dåliga slut så man blir sur
• Tråkiga filmer när man ger upp efter 30 minuter
• Alltför blodiga och äckliga filmer

2 kommentarer:

  1. Älskar mindfuck filmer :)! Haha. Tycker också om sorgliga filmer, det är faktisk skönt att gråta ut ibland haha. Men ibland blir de för sorgliga och jag kan inte sluta tänka på dem, de suger...

    SvaraRadera
  2. Jag gillar drama filmer och gråtarfilmer, konstigt egentligen, att va ledsen borde ju inte vara något man föredrar!!

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram