tisdag 14 januari 2014

Even Heroes have the right to bleed

Dagen har varit väldigt hemsk, fast egentligen ganska vanlig. Mamma sov visst på en madrass utanför
mitt rum inatt. Det känns konstigt, väldigt konstig. Jag går mest runt som en tickande bomb som
exploderar när som helst. Och jag vet att ni kanske tänker nu ''det är för ditt eget bästa''
och det är väl kanske så men det ändrar inte det faktum att det känns konstigt, läskigt, dumt och
bara helt fel. 

Imorgon hade pappa bokat in ett läkarmöte med en läkare på BUP, en läkare som jag avskyr. Jag
vet inte om de antar att jag tänker gå och träffa henne, jag vet ingenting. Allt är kaotiskt, inuti, utanpå
överallt. 

1 kommentar:

  1. Hoppas att mötet går bra, att det går att ta sig igenom, i alla fall. Tänker på dig. Du fixar detta! Massor av styrkekramar, fina du. ♥

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram