tisdag 28 januari 2014

Hela huset


















Slänger upp en väldigt fin bild på två fina personer, för det finns fina saker här i världen ändå.

Idag har jag:

○ Varit på vårdcentralen
○ Kollat på massa Doctor Who avsnitt
○ Ätit popcorn
○ Kollat på senaste Teen Wolf (avlider här borta!!!!)
○ Gråtit
○ Lyssnat på min läkare via högtalartelefon i sängen (hahah!)
○ Varit nära på att dra på mig ett LPT

men jag lever, någon har kollat på mina sår och jag har sluppit poliser. Det är ändå bra, bättre i alla fall.
Känns dumt att vara stolt när pappa nästintill bar ut mig i bilen, men jag var samarbetsvillig inne på vårdcentralen och det är jag faktiskt ändå stolt över! Imorgon hade jag tänkt fotografera lite, för sängen är inte lika skön att ligga i dygnet runt längre.

Godnattpuss ♥

10 kommentarer:

  1. Ta hand om dig fina du. Styrkekramar.

    SvaraRadera
  2. Du är så himla bra, var stolt över att du fixade det på vårdcentralen finis! Hur har det gått idag? <3 Massa styrkekramar

    SvaraRadera
  3. Var stolt över att det har gått så bra ändå! Kramar finis!

    Är Teen Wolf bra, eller varför "avlider här borta"? Har bara sett ett avsnitt någon gång på MTV.

    SvaraRadera
  4. Sv; Åh men fina du, tack, det betyder så mycket. Kram♥

    SvaraRadera
  5. har inte läst din blogg den senaste månaden och det gör så ont att läsa ikapp. har inte vågat kommentera tidgare. vill bara säga att du är så fin och bra. önskar att ångesten släpper taget om dig. du är värd att må bra. kram

    SvaraRadera
  6. jag tycker att du verkar vara en så bra människa. det är hemskt att du ska behöva må såhär. kram.

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram