tisdag 20 januari 2015

Att drunkna är inte så illa


Such tumblr, nej men hej på er.
Är så himla bra på att ta tag i saker känner jag. Köpte den här drickan i oktober tror jag och när jag drack den? Jo igår. Tur att den håller länge i alla fall. God var den däremot inte, enligt mig. Men nu har jag provat i alla fall.

Annars då, jag funderar på vilken skola jag ska söka in till, saknar en viss person så jag går sönder, har börjat hjälpa min ''granne'' att rida lite då och då, skulle på feministisk kör idag men blev inställt, har sålt våra getter, träffat Stephi har jag med gjort. Annars händer det inte så mycket faktiskt. Kollar på klipp från Ullevi och gråter lite då och då för jag saknar det och så har jag börjat leta möbler till mitt rum också.

Och måendet, det går upp och ner. Men jag klarar det, jag gör verkligen det. Och fri till slut? Ja faktiskt, det har gått flera månader sen sist. Så säger att jag är fri, för det är en frihet verkligen. Inga mer besök på akuten, inga mer stygn, inget mer blod, inga mer besök på vårdcentralen, inga mer oroliga blickar, inga mer sår. Aldrig. Fri till slut

14 kommentarer:

  1. Det är så fint att läsa att det har blivit bättre för dig. Du är värd att må bra!

    SvaraRadera
  2. Så himla strongt, bra kämpat!!

    SvaraRadera
  3. Du är så himla stark verkligen!

    SvaraRadera
  4. Åh blir så glad av att höra att du mår bättre ♥ u go girl!! puss

    SvaraRadera
  5. Du är så himla stark, blir så glad av att läsa detta. Hang in there babe.

    SvaraRadera
  6. Du är så bäst Johanna! Och dendär drycken, hatar den jag med haha!
    Du är så stark, önskar jag var som dig lika stark.
    Älskar dig puss.

    SvaraRadera
  7. Det är ju helt fantastiskt, grattis!

    SvaraRadera
  8. Grattis Johanna! Önskar jag var lika stark som du!

    SvaraRadera
  9. Är så glad för dig! Du är stark och jättebäst! <3

    SvaraRadera
  10. Vet att du saknar mig otroligt mycket men nu är jag nära ;;;;)))))))))) ::PPpPPpPp Gud så rolig hon är. Det var inte det jag skulle säga. Det jag skulle säga är ATT DU ÄR HELT OTROLIGT AMAZAING FANTASTISK UNDERBAR GUDSBARN JESUS KRISTUS MOHAMMED GUNILLA PERSSON (Okej inte Gunilla Persson) UNDERBAAAAAAAAAAAAART BÄST. Och fab såklart. Love u lilla tööös.

    SvaraRadera
  11. Så himla fin och så himla stark! <3

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram