fredag 3 januari 2014

Today I'm tired and sick and I don't really care about anything
























En lång dag idag. Tandläkare i Eslöv, pappa kollade fel tid så kom dit en timme för tidigt. Mycket skickligt.
Kollade i affärer, handlade lite saker faktiskt bland annat denna underbara bad och dusch tvålen. Doftar
så himla gott alltså! Sen åt vi thai mat och åkte vidare till Kristianstad där vi handlade julklappar till
farmor och farfar som kommer när som helst. Jag passade även på att handla smink och en kjol jag velat
ha ett tag nu. Och nu har jag precis satt mig i sängen med en kopp rabarber te som är helt underbart.
Kram på er! ♥

1 kommentar:

  1. sv: Tack vännen <3 Men den här gången är jag på riktigt väldigt osäker. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur nånting, jag tror inte jag kommer klara det den här gången.

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram