tisdag 18 februari 2014

Tulpaner och en tur till staden



Mamma fick så fina tulpaner av pappa i alla hjärtans dag present.























Imorgon fyller min kära far år, så idag efter jag varit på vårdcentralen åkte vi till stan och köpte presenter till
honom. Mycket fint och jag provade faktiskt en klänning, men jag fick ångest och ändrade mig. Min syster
köpte den istället och då kanske jag ändå vågar låna den ibland.

Sen skulle jag vilja be er om en sak. Fina T driver just nu ett gymnasiearbete om självskadebeteenden tillsammans med en kompis, alla olika självskadebeteenden man bara kan ha. En del av arbetet kan vi som har någon sorts självskadebeteende hjälpa till med genom att fylla i en enkät HÄR Du är helt anonym och det skulle hjälpa dem jättemycket! Så ta en liten del av er tid och hjälp till. Kram ♥

2 kommentarer:

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram