fredag 12 september 2014

September

Smoke


September och det här vill jag göra den här månaden:

Inreda mitt nya rum så gott jag kan
Gå promenader
Se att F! kommit in i riksdagen nu på söndag
Sova
Baka veganska godsaker
Rida på ängar
Dricka mängder med te
Skriva brev till fina brevvänner
Måla mitt rum vitt
Klappa eller åtminstone komma i närheten av våra getter


De här serierna vill jag se i september:

Awkward
Faking It
New Girl
The Big Bang Theory
In The Flesh
My Mad Fat Diary


Jag vill laga och äta det här:



Vad vill ni göra, kolla på och äta i september månad?

2 kommentarer:

  1. Finna kläder!
    Hoppas rummet blir fint

    SvaraRadera
  2. BRA VAL AV SERIER!! :DD är säker på att du kommer älska in the flesh & my mad fat diary, underbara serier!! KRAAM :D

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram