torsdag 4 maj 2017

Lämna mig inte i det här skicket



Det har hänt mycket sen jag skrev sist. Har varit hemma i mammas nya hus, träffat hennes nya kille och hans barn. Firade nämligen påsk hemma. Passade på att rida Wincent nån gång också i det dåliga vädret. Börjat gå ut mer själv i staden. Kommit längre i min behandling. Men jag har också haft bakslag. Överdoser som slutat med ambulans och att jag blivit nersövd för jag vägrat vård, dumt såhär i efterhand men just i stunden då förstår jag inte riktigt bättre. Så har det slutat med Säter avd 90 och vak. Tyvärr. Men har inte blivit kvar länge bara några dagar som tur var för där vill en inte fastna. Men jag hoppas att det ska bli bra för 1 juli flyttar jag hem. Efter jag varit på Bråvalla och sett Håkan Hellström med pappa. Vill inte ställa till med kaos hemma när jag flyttat. Så jag håller tummarna att allt ska gå bra

1 kommentar:

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram