måndag 4 mars 2019

Call me by your name

Ligger i skrivande stund och kollar på en lgbt-film på viaplay. Har nästan precis börjat men behövde distrahera mig från tankar och känslor. Har haft en jobbig session med terapeuten där vi pratade om jobbiga saker. Om mina tankar. Som jag har just nu. Tänker inte skriva ner dem här (några vet redan om dem) så ni som vet ni vet. Och de som behöver veta vet.

Tänker tillbaka på gamla saker. Som när pappa sa till sjuksköterskan på sjukhuset att jag borde börja röka på. Hennes min efteråt var rätt klockren. Igår åkte pappa Vasaloppet och klarade det. Jag är stolt över honom och hoppas han vet det även om han aldrig kommer läsa det här. Han vet nog inte ens om den här bloggen. Vet att mamma läst men inte pappa.

Saknar Italien. Filmen utspelar sig i Italien. Var ju där i somras. Helt underbart. Längtar tillbaka. Men i sommar kanske jag, mamma och sestra ska till Gotland en vecka! Vi får se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram