fredag 1 mars 2019

I huvudet på en idiot

Drömmer mardrömmar om saker som hänt tidigare. Kan inte sova. Vaknar och tror det är på riktigt. Men ligger i sängen på behandlingshemmet. Förra helgen var jag i Stockholm och hälsade på min syster med mamma. Mycket trevligt. Skrattade. Åt god mat. Handlade saker jag tyckte om. 

Hade teammöte igår med min kontaktperson och terapeut. Skrev nytt kontrakt i två veckor. Och kom fram till att jag ska (om jag får för läkaren på onsdag) höja en kvällsmedicin igen. Vi har ju gjort drastiska neddragningar på medicinerna tidigare gått från 6 till 0 tabletter. Av en medicin då, och slutat med några andra. Men det känns bättre så. För mådde illa av dem. Men däremot behöver jag min sömn. Så vi ökar igen. 

Nu kommer snart mamma och hämtar mig för helgen. Ska vara hos henne och på lördag ska jag träffa boendestöd första gången. För att lära känna dem innan flytten 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram