onsdag 3 april 2019

trött

Jag är trött på ett sätt koffein inte hjälper.
Ändå tar jag mer och mer,
tills jag spyr upp det igen
Men jag lever, överlever.
Tar hjälp av personal och terapeuten. men jag har inte lång tid kvar här på behandlingshemmet längre.
Ska ansöka om f'örlängt men det känns rätt kört. Ska kämpa för det, jag behöver det.
Behöver hjälp att bearbeta och jag trivs bra med min terapeut nu. Kommer inte ha kvar honom alltid så jag försöker passa på nu.

En annan rolig sak, jag skriver en bok. Det kommer ta tid, men jag försöker. Den handlar om mina tankar, känslor och händelser jag varit med om. Psykisk ohälsa. Dikter, poesi. Kanske inte blir något av den men jag hoppas och tror det.

1 kommentar:

  1. Hej fina! Det där med bok låter jättekul, jag själv har funderat på att skriva eN biografi men jag står mest och stampar på stället. Frivilliga styrkekramar. <3

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram