tisdag 16 juli 2013

min sjuka värld

de orden som ekar i mitt huvud just nu,
de är så hemska, så brutala
så sorgsna - för er
men helt normala för mig
jag är van med ett krig där inne,

hatad, oälskad, tjock, ful, äcklig, sämst, värdelös, smuts, ingenting, 
du förtjänar att dö Johanna, dö. du ska inte leva, du ska dö. 
du är så hemsk så du förtjänar inte att leva. hoppa framför ett tåg, ta tabletter, vafan som helst
bara dö, försvinn!! nu!!!!!! ser du hur ful du är eller!?!? har du sett allt ditt fett? du rullar ju fan fram
ta det där jävla rakbladet, ta det!!!! DU FÖRTJÄNAR SÅ JÄVLA MYCKET SMÄRTA
du ska dö, DU SKA DÖ!!! 

det är vardagen i min hjärna, ett jävla krig. rösterna slutar aldrig, eller jo
de slutar när skadar mig, när jag tar rakbladet till hjälp. det är så himla skönt
jag har börjat att älska det, för det hjälper, är inte ens rädd längre.
känner ingen rädsla när jag tar det i min hand och ser huden sära på sig och blodet rinna
bara ett lugn

(är så himla ledsen idag, säger godnatt nu. i tårar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram