fredag 10 januari 2014

Peppande nyårslöften





















Sandra Beijer som bloggar på Niotillfem har skrivit en superbra lista med mer peppande nyårslöften.
Inte några om att gå ner i vikt eller träna mer. Utan verkligen mer bra saker som är viktigare.
Några exempel:

♥ Inte jämföra mig så förbannat mycket med andra
♥ Ge fler komplimanger
♥ Sluta vara rädd
♥ Ifrågasätta

Hela listan hittar ni HÄR och jag tycker verkligen att ni ska läsa igenom den. Hennes blogg är också helt klart värd att kolla igenom, namnet på bloggen länkar!

3 kommentarer:

  1. Vilka bra nyårslöften. De där vill jag VÅGA att följa.
    Läste på din profil att du har social fobi, det har jag också..

    SvaraRadera
  2. Åh, det är bra !! Jag gjorde samma sak, en mycket bra idé.

    Kram

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram