måndag 10 februari 2014

The incredible face mask


Vad gör ansiktsmasken?
Masken tar bort pormaskar, motverkar akne, tar bort olja i fet hy och tar bort död hud.

Själv har jag hört mycket bra om denna ansiktsmasken så det ska bli spännande att själv prova den
eftersom jag faktiskt har mycket problem med min hy. Det blir ju inte heller bättre när man mår riktigt
dåligt psykiskt, utan för mig blir det sämre.Har ni provat masken och i så fall, har den funkat för er?
Båda bilderna länkar till sidan du kan köpa dem, eller klicka HÄR för att komma dit.


3 kommentarer:

  1. nä, hm publicerar om. tål inte ens hm's masker, min hud blir röd och fjällar i flera månader...

    SvaraRadera
  2. Har provat den säkert 10 gånger (jag och min syster beställde ett storpack på rea). För mig har den inte hjälpt. Antar att det beror på vad man har för typ av hud. Jag har dessutom porer som är sjukt inåtvända och djupa, som typ ingen mask lyckas komma åt.

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram