måndag 3 mars 2014

Bertie Bott's Beans



 I fredags landade de här i brevlådan. Bertie Bott's bönor i alla smaker haha. Jag har vågat mig på soap,
grass, green apple, en som jag trodde var cinnamon men som var earthworm (daggmask?!?) earwax
(så sjukt äcklig haha) marshmallow och spya. Alltså den sista, jag avlider när jag tänker på det. Övertalade
mamma och min syster att alla skulle smaka samtidigt, vi spydde nästan allihopa så äcklig den var haha!
Men roligt. Tvål var faktiskt inte så äcklig, äckligast var spyan, daggmask och öronvax haha! Finns att köpa
på usagodis om ni vill testa.

3 kommentarer:

  1. ÅHGUDVADUNDERBART JAG MÅSTE PROVA!! Heh, jag blev så till mig så jag var tvungen att skrika.
    Fast vad många vidriga smaker ändå. Jag skulle sitta och äta typ lemon och banana, sen skulle jag tvinga min potternördiga vän R att äta alla de äcklig xD

    Jag såg förresten att du varit till bup idag. Fy fan vad du är bra!! <3

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt! Måste nog verkligen prova det där! :D

    SvaraRadera
  3. Men nej vad häftigt!! Haha, måste bara prova det här :D

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram