fredag 11 april 2014

Oskar ''Moto Boy'' Humlebo



 Idag har varit en väldigt jobbig dag. Så det enda bra med idag var det här, att Moto Boy var med Efter Tio på tv4. Han är så fin och låten han framför är så himla vacker! Så se se se tycker jag i alla fall. Inte nog med att Oskar är fin och bra så pratar han om bra saker. Om känsliga saker. Om att man inte är ensam om att bära på ett mörker, om samhället, om att tappa rösten, alkohol, musik, om att ha läppstift på scen, normer och om feminist. Här får ni lite fina saker han säger under programmets gång:

''Nu sitter vi och instagrammar om hur perfekta våra liv är''
''Alla ideal är ju rätt tråkiga''
''Jag vill va fri, det tror jag alla människor vill vara. Jag vill få vara lycklig, och jag vill få vara sådär känslig som man är''
''Nu vet jag ju vart jag är när jag vaknar på natten''

1 kommentar:

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram