fredag 26 januari 2018

Ibland är en lögn det finaste man har

Det var ett tag sedan sist. Jag glömmer liksom bort att skriva. Och så har jag inte riktigt
motivationen till att skriva heller. Men nu kände jag för att titta in en liten sväng. Det har
hänt en del sen sist. Bland annat så har jag fått plats på ett behandlingshem i Hässleholm
som är mycket mycket närmre mamma och pappa än nu. Så dit flyttar jag redan nästnästa
vecka! Men från mitt nuvarande boende (nyckeln) flyttar jag ifrån nästa vecka. Så blir några dagar hemma. Det känns både bra och dåligt. De är ju väldigt duktiga här på nyckeln. Även om jag
hamnat i en liten svacka nu med mycket återfall. Så har de ju hjälpt mig mycket med det sociala.
Som att prata. För det kunde jag knappt när jag kom. Då var jag mest tyst.

Annars då. Förra helgen spenderades på sjukhus efter en överdos. Blev nersövd vilket jag avskyr.
Sen blev det polistransport till Säter och lpt. Och bältning. Fyfan för bältning. Övergrepp är vad
det är. Och dessutom blev jag ordentligt sjuk med feber och biverkningar av injektion. Så jag
krampade och ögonen rullade uppåt så fick någon medicin som verkade snabbt i alla fall.

Imorgon ska vi till Borlänge med boendet och gå på museum. Det blir väl kul. Lyssna på lite musik i bilen och mysa.

Sen var jag ju i Miami också över jul! Det kanske jag har glömt säga? Men var där en vecka med min syster och pappa. Vi hade det jättetrevligt men det skriver jag mer om när jag fört över bilderna från kameran tll datorn

kram på er

2 kommentarer:

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram