onsdag 30 oktober 2013

Stenbrott


Kent beskriver mitt liv cirka världsbäst, så slängde ihop en bild med en låttext
ifrån deras låt stenbrott. 

Har inte gjort något vettigt idag verkligen, mest tumblr, musik och lite sånt.
Jag sitter mest vid datorn med musik i hörlurarna och försöker överleva, 
ångesten är så kraftig. Försöker dränka den med musik, fast det går inte riktigt. 
Men jag lever och andas. 

Har förövrigt världens finaste vän, som verkligen bryr sig.
Hon är så fin att jag inte finner ord att beskriva, ni hittar hennes blogg
HÄR. Ni kan väl kika in, skriva några fina ord. Tycker om henne så

2 kommentarer:

  1. Åh vad glad jag blev nu. Du är helt underbar, klart jag bryr mig om dig! Vi fixar detta Johanna, tillsammans är vi starka! Du är värdefull och livet likaså. Godnatt-kram! <3

    SvaraRadera
  2. Lider med dig, har också haft massor med ångest den här veckan. Hoppas den släppt lite för dig eller gör det väldigt snart. Så jävla jobbigt när den tar över.. Kämpa på, du är stark! <3

    sv; Tack för dina ord, de gör mig starkare! :)

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram