söndag 29 september 2013

Ludwig Bell - Jag Är En Idiot


Hittade en låt för några dagar sedan som stämde så bra. Kanske inte hela låten, men en del utav 
låten stämmer så bra in på hur det känns just nu. Jag skrev ner texten på en bild och la upp på tumblr.

Det känns verkligen som att hela staden vet att jag försökt ta livet av mig. 
Hur kunde kuratorn berätta för hela klassen att jag gjorde det? Vill inte mer nu.
Kan inte släppa det, det gör alldeles för ont i mig för att bara kunna släppa det. Det funkar inte.

5 kommentarer:

  1. Vad vill du läsa mer om i en blogg?

    SvaraRadera
  2. ååh ludwig bell, de va länge sedan man hörde nått.

    du är ju fett snygg

    SvaraRadera
  3. Gud vad fin hårfärg du har, hehe. Påminner mig om någon ... ;)

    SvaraRadera
  4. Jag tvivlar på att det stämmer..

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram