måndag 22 juli 2013

jag är en storm från ingenstans


Jag vill skriva om glädje, lycka, om ett normalt liv. Med leenden och skratt,
inte tårar och rakblad. men jag är en stor bomb nu, jag vet inte vad som händer.
Jag får inte i mig någon mat, jag känner mig yr, jag skakar, svettas, har svårt att andas,
svårt att slappna av, känner tvång att träna, känner mig trött på dagarna, men har svårt att somna på kvällarna. Jag ligger i min säng hela dagarna, utmattad, full med ångest. Glor på serier och filmer.
Gråter, försöker andas. Förlåt att jag är så negativ, men det är så himla svårt att skriva om glädje i den här sitsen, det funkar bara inte.

Ska fortsätta kolla på serie nu, och försöka överleva natten, kvällen, veckan, månaden, livet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram