torsdag 26 september 2013


6 kommentarer:

  1. Jag tror faktiskt jag också egentligen gillar blodpudding, med det är typ namnet som gör att jag aldrig äter det xD

    - Tack sötis!! <3 Och vad skönt att höra. Massa styrkekramar!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!! jag gillar också blodpudding ;)

    SvaraRadera
  3. Jag kunde ha varit född i Falun jag med, men jag föddes i Uppsala istället. Det stod mellan de två sjukhusen :p Har dock alltid bott här där jag bor nu.
    Bodde du i Dalarna länge? Liksom så du kommer ihåg det och så?

    sv: Tack för att du fattar, men ingen annan verkar göra det :/

    SvaraRadera
  4. falun är ganska nära där jag bor :)

    SvaraRadera
  5. roligt att läsa!

    Hej på dig! Hoppas du har en bra torsdagskväll!
    Jag vill bara säga till att just nu har jag en tävling på bloggen, där kan du vinna te till höstens mysigheter! Vad är hösten utan te liksom?!

    Klicka in och anmäl dig, allt du behöver ha är en e-mail så vi kan kontakta dig om du vinner!

    Länk till inlägget:
    http://sategu.se/2013/september/tavling-vinn-te-till-hostens-mysigheter-2.html#post-comments

    Ha det fint! Kramar Sandra

    SvaraRadera
  6. - Tack sötis :D
    aha håller helt klart med dig! Det borde döpas om! Men samtidigt har det typ nästan känts trendigt med allt som har med blod att göra på grund av alla hypade vampyrer. haha!

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram