fredag 27 september 2013




Det är så många människor i världen som säger att ''Musik räddade mitt liv''.
Och det är precis vad jag också tänker säga, för det är precis så det är.
I början av min depression tog jag alltid fram gitarren när ångesten steg,
jag var riktigt duktig faktiskt. Jag tyckte det till och med själv. Gitarren trollade bort
de svarta tankarna för en stund och gjorde mig lugnare och gladare.
Musik är så härligt, det går inte att beskriva. För det är så olika för alla.

Första gången jag tog upp pappas gitarr trodde jag nog inte att den skulle komma
att betyda så mycket för mig senare i livet. Jag saknar att spela, jag saknar att ta upp gitarren
och bara börja spela någon låt som jag tycker om. Att plocka olika melodier, sjunga olika låtar.
Musik är bara så underbart.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram