torsdag 26 september 2013

vill försvinna från jordens yta



Jag vill mest gråta och försvinna idag, som alla andra dagar. 
Fick veta att jag ska gå i bupskolan måndag och tisdag nästa vecka,
och jag vill inte. Jag hatar det, jag hatar allt. Om jag knappt orkar ta mig ur
huset, hur ska jag då orka med att vara där? Kommer bara sitta där med ångest.
Ångest som river, klöser, tynger ner mig, gör det svårt att andas.

En av mina kontaktpersoner är ledig hela nästa vecka, och den andra
är hon som pratade om vikten. Jag är rädd för att jag ska få äta med henne
när jag är i skolan, för det vill jag inte. Sitta där helt stelt, hon kollar på mig
när jag äter knappt någonting. Jag är rädd för att jag ska behöva väga mig
eller någonting där, det vore hemskt. Skulle inte klara av att någon annan var
medveten om min vikt.

två minst sagt charmiga bilder, min frisyr
är ju inte helt galen nej

4 kommentarer:

  1. Din frisyr är ju toksöt!

    sv: Okej, jobbigt :/ Men det kanske hjälper dig i längden ändå, fast det inte känns så nu?

    SvaraRadera
  2. Men alltså, vad är det för folk som vill skära sig mer eller oftare? Som frågar andra om det... Förstår inte.

    Fortsätt finnas. Du är värd så mycket mer än det här. Något så mycket finare och mindre smärtsamt.

    SvaraRadera
  3. Nej snälla. Jordens yta skulle bli så jävla mycket mer värdelös, äcklig och ful om du försvann. Du är så himla fin, snäll och omtänksam! Vackra varelse.

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram