tisdag 1 oktober 2013

Det här tycker jag är en så jävla bra bild, jag tänker inte säga ursäkta språket för jag finner inga andra passande ord som kan beskriva hur bra den faktiskt är. För det är ju faktiskt min kropp, och då är det ju jag som har kontrollen över den, bestämmer hur den ska se ut. Ingen annan. Tänk på det. Din kropp, dina regler. Så är det bara. Tillåt inte att andra försöker bestämma hur du ska se ut, säger att ''Nej det där är fel, så kan du inte se ut''. Sätt ner foten i marken och säg jo, skrik jo! 

Raka inte dina ben för att andra säger att du ska göra det, gör det för att du själv vill. Sukta inte efter den perfekta smala kroppen för att samhället ber dig, klä dig som du vill, se ut hur du vill. 
Du har makten över din kropp, ingen annan. 

1 kommentar:

  1. SV: Jaop! den är publicerad nu, btw! ^^

    ~* Sorryyy för segt svar ♥ *~

    SvaraRadera

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram