tisdag 1 juni 2021

Vart är du nu

Jag vill bara veta
Hur nära det är till slutet 
Hur länge jag måste kämpa
Innan jag kan få ge upp

-

På söndag ska jag till Kalmar och träffa min fina vän igen. Det är vad som får mig att stå ut just nu. Jag kan inte göra något dumt som gör att vi får ställa in för jag vill verkligen träffa henne. Ska till stallet något i veckan också och är redan nervös då ägaren ska vara med i nya stallet. Jag hoppas det går bra och att denna veckan blir lugnare än förra. Nästa vecka är det möte med öppenvård och min familj och jag har någon förhoppning att vi ska börja med utslussning på något vänster. Nu ska jag dricka en kopp te och äta en banan innan jag gör mig iordning för kvällen. Även fast jag inte somnar förrän sent in på natten är det skönt att vara klar till sängen tidigt. Hoppas ni får en fin kväll ❣️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram