fredag 4 juni 2021

Dimmiga dagar

Kan du berätta
Hur jag ska göra
För att slippa ha ont?

-

Dagarna går på något sätt framåt. Åkte hem på perm idag och igår var jag i stallet med Halifax. Var mysigt. Han har flyttat till ett nytt bättre stall och jag gjorde lite enkla övningar innan vi börjar ordentligt. Fick en för tidig födelsedagspresent av mamma. Ska gå online kurs i trickträning/relation baserad hästhållning nått sånt. Inga krav eller så och jag kan använda materialet när jag vill. L kollade på lite när jag tränade honom löst i paddocken. Hon blev ändå lite imponerad men sa också att jag verkligen inte får lära honom att stegra. Men det har jag inte tänkt haha!

Nu är det natt och jag kan inte sova pga alla jobbiga tankar och att ångesten börjar rusa. För ett år sen låg jag på mava. Jag önskar och hoppas att slutet kommer snart 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please, be kind. Jag har ett tungt hjärta. Kram